fredag 18 januari 2008

Tony Irving!

Hej på er!

Jag är på bättringsvägen som tur är......!Man blir snabbt trött på att vara hemma. Idag hade proverna gått neråt igen och benet är mindre rött och svullet.....sköönt!




Idag kom en av mina favorittidningar med posten.....så nu har jag något nytt att titta i.


Annars njuter jag av den här fina buketten som min äldsta dotter fick av sin farmor när hon uppvaktade henne på 16-årsdagen.

Vi dansar på torsdagskvällarna, en hobbykurs i latin/standard. Vansinnigt roligt. Maken var iväg själv igår och kom hem och sa att på söndag kommer Tony Irving till dansskolan. Han ska ge privatlektioner och har en timma kvar på kvällen innan tåget går. Lena, våran danslärare tyckte vi på kursen skulle ta chansen att dansa för honom............ Hm, jag vet inte jag. Han är nog tuff....vet inte om jag vill ha så mycket kritik...... :) Gör nog inte ett enda steg rätt......ni vet.....häl först, footblad os.v. Dessutom tveksamt om jag kan komma i mina latinskor på söndag........får nog skicka maken på privatlektion.....så får vi se om det blir någon skillnad :) Han kanske kommer hem som ett proffs! För min del kan det kanske bli lite stillsam foxtrot på Folkets hus i Degerfors.............vi ska prova att dansa där på söndag efter att ha varit på musikskolan under ombyggnaden.

Ikväll får jag i alla fall titta på Tony Irving på tv:n, då är det Let´s Dance som gäller! Hejar förstås på Tobias som dansar med mat-Tina. Han är ju upplärd på Lenas Dansstudio i Hallsberg av våran fantastiskt inspirerande danslärare Lena! Hoppas ni andra också får en bra fredagskväll!

Kram Vita hjärtan

Inga kommentarer: