fredag 25 januari 2008

Fredagkväll..........

Hej på er!

Fredagskvällen tillbringas hemma i soffan efter att ha ätit räkor och druckit ett gott vitt vin.......en riktig favorit en fredag......!


Sonen slappar i soffan.......


Tittar förstås på Let´s Dance.......


Hejar på Tina och Tobias...gick inte så bra för dom ikväll.....trots att jag tyckte dom dansade en jättefin tango! Såg att Lena från våran Dansstudio är där och hejar på dom ikväll! Linda och Daniel imponerar som vanligt, helt otroligt duktiga!!!



Ljus lyser som vanligt lite överallt i huset......!

Imorgon ska vi besöka döttrarna på skolan, det är öppet hus. Ska bli roligt, även om yngsta dottern inte riktigt håller med.......hon tycker vi kan titta på äldsta dottern i år, och vänta med henne till nästa år.....

Efter lunchen är det dags för mig och min bästa vän L att åka på utflykt till tre inredningsbutiker på landet utanför Örebro, ska bli så himla roligt! Både att få tid tillsammans och att hälsa på dom här mysiga butikerna......!

Ha en fortsatt bra fredagskväll och en skön lördag!

Kram Vita hjärtan

2 kommentarer:

Sallys hus sa...

Hallå där!!

Bara lill ajag som vill tacka både dig och din väninna för besöket.
Det var så trevligt och jag hoppas att ni inte tyckte jag var helt knäppknasig...hi hi...risken finns ju!
Vilken mysig sida och vilket mysigt hem ni har!
Den lill agodingen är ju absolut inga fel att visa här!
Jag är grön av avund när jag ser de där glasklockorna för 25kr st.

Ha en trevlig lördagskväll och varmt välkomna tillbaks!
Kram Katarina

Katarina sa...

Hej :)
Va skoj att få hitta in till dig :)
Såg att du varit hos Katarina, dit skall jag oxå styra kosan snart , ler*
Vilken mysig blogg du har, och vilken dansant familj, impad*
Jag kikar gärna in hit flera gånger:)

Ha en fortsatt trevlig helg !
Kram Katarina