onsdag 23 januari 2008

Fler bilder från Nora.........

Hej!

Idag har jag fått hjälp att ladda över bilder från min mobil (funkade inte igår....vet inte vad jag gjorde för fel.....) så nu ska jag visa ett par bilder från Nora och affären jag var till igår: Almas rum.


Affären låg på stora gatan genom Nora, innan man kommer fram till torget.


Här en bild från ett av skyltfönstren......det fanns jättemycket fint.......rekommenderas!

Håller annars på o målar ett par små saker i garaget......bilder kommer när det blir klart!

Imorgon ska jag till universitetet i Örebro och få introduktion i en kurs jag ska gå den här terminen, handledarutbildning del 2. Den går på distans, kvartsfart. Ska bli spännande, jag tycker om att läsa på universitetet. Gillar atmosfären där :)

Vi hörs!
Kram Vita hjärtan

1 kommentar:

Anonym sa...

Nora är en mysig lien stad...har bara varit där en gång för länge sen! Verkar vara en mysig affär du besökt! Vilka bra böcker du inhandlat...i förra inlägget! Låter jättefint med bänk o rosentorn...om man väl börjar greja i trädgården blir man snart fast= Jättekul!!
Ikväll har Åsa o jag börjat på keramikkurs..skojjigt värre! Ha det så kul på kursen!
Camillas täppa!