torsdag 13 mars 2008

Lite mer nytt.........

Hej på er!

Hoppas ni har det bra där ute.....! Här händer det lite.......maken och sonen har åkt till fjällen för att njuta av några skiddagar med nya skidor....jodå, båda två! Var egentligen sonen som skulle få twintips på rean......men det slutade med att maken också kom hem med ett par nya skidor.......jättefina......som han provkört tidigare i år i Kläppen.....typ den dan jag bröt benet :-( Nåja, hur som helst så hoppas jag dom får några fina dagar tillsammans och att skidorna är riktigt bra!

Själv njuter jag av nya köksstolar.........äntligen! (Maken tyckte jag skulle lägga pengarna på ett par nya skidor istället.......jag vet....ibland är han galen!) Jag är i alla fall alldeles lycklig över mina nya stolar......nu står dom här....vita och fina..!! Nu håller jag på o målar kökssoffan lika vit......så roligt att få lite fräscht i köket. Det är lite bökigt med benet............men ni vet, vad gör man inte för att få lite mer vitt hemma. Jag hoppar på ett ben eller kryper runt på golvet......envis vet ni ;-)


Först en bild av mina gamla fula furu-stolar.............


..... och tada! Mina nya fina vita Ingolf från Ikea......dom känns så bra! Ska jag bara få på några dynor på dom....har volangdynor som jag sytt för ett par år sedan.....ska nog plocka fram dom och se om dom blir bra. Bilder kommer..........liksom på soffan när den blir klar. Har strukit den en gång idag......behövs nog två gånger till tror jag.

Ha det bra!
Kram Vita hjärtan

1 kommentar:

Åsa sa...

Ingolf har jag också gluttat på..=)) sååå fina!!! / åsa