söndag 16 mars 2008

Jag är kär..........

Hej på er!

Måste bara göra ett kort inlägg och berätta om min senaste kärlek.......(hoppas inte min man läser detta.... ;-) ) Men jag är helt hopplöst förälskad..........går på små moln....tittar på min kärlek med jämna mellanrum.......o suckar lite då han bara var till låns....... (Tack snälla pappa!!!)Nu har han åkt och jag känner mig lite deppig.......hoppas jag får se honom snart igen........


.......här är han......en svart Volvo C70 cab.........visst är han fin! Han har varit min i tre dygn...... o han passar mig perfekt! Lagom elegant och ändå så himla sexig........en sådan ska jag ha när jag blir stor...... "leeeeeeeer". Tänk er att cabba ner till sommaren och bara glida runt........ aaahhhh.......

Ha en skön söndagskväll och en bra början på arbetsveckan!

Kram Vita hjärtan

2 kommentarer:

Helena Sjögren sa...

Men hallå vicken goding ! Jag drömmer om en BMW cab. Den ska jag införskaffa när jag blir "stor" ;). Har lovat barnen att jag ska hämta deras blivande barn på dagis i en sån skapelse. Blir en riktig panter tant.Ha det gott kram Helena

Åsa sa...

men.. va? min man är också kär..=) i en gammal segelbåt från 70-talet..=))) Glad påsk! på dig...
Ja din fars bil såg läckrare ut../ åsa