onsdag 9 juli 2008

Lite mer fynd.......!

Hej på er!

Idag är solen tillbaka....så gott! Arbetar ju fortfarande......en vecka till........men njuter av solen genom fönstret. Har åkt på rosfeber i mitt ben igen......kan inte vara hemma från jobbet då vi bara är tre dom här dagarna och mindre personal kan vi inte klara oss med......men jag har bytt arbetsuppgifter och sitter i telefonen med benet högt, så det fungerar ganska bra. Har fått gå hem tidigare och vila mig...igår låg jag och sov hela kvällen.....känner mig lite piggare idag.

Tänkte visa er lite mer fynd från Ullared....och lite annat smått och gott.


Inhandlade lite nya handdukar till badrummet....och tre stora badlakan till barnen.....dom är jättegosiga...tjocka och sköna.



Min 16-åring ska styla om lite inne på sitt rum. Tjejerna ska byta säng och Linnéa ska ha lite stjärnor på sitt rum.....det tror jag blir jättefint. Jag hittade både påslakan och en stor fin kudde åt henne.......perfekt i färgerna rött och vitt som hon har på sitt rum. Ni ska få se bilder när det blir klart. (Vilket kan dröja....för 14-åringen ska först röja ur sin säng....med massor med förvaring under........)


Måste visa ett par av mina nya plagg också....den här gula tunikan föll jag för......så fin på!


Liksom det här söta linnet....med fin spets nertill och virkade axelband......visst är det fint!?! Det blev jättesött tillsammans med jeansshorts.


Ute på altanen har jag ställt ett par flaskor, en nyare och en äldre..........blev fint bland mina vita krukor.

Det blommar så otroligt ute nu.....härligt!



Hinken och vattenkannan hängde jag upp med spets på burspråksvitinen idag....tycker det blev gulligt! Idén har jag fått från Anette med den underbara bloggen Lantlif.

Ha en skön kväll.....hoppas ni har lika soligt som jag.....ska sätta mig i min hängstol nu och njuta av solen och en god bok.

Kram Vita hjärtan

1 kommentar:

Sallys hus sa...

Hallå där!
vad mycket fint du shoppat på sistonne...
ullared...där har jag aldrig varit.......får nog ta en tur dit snart...har bara varit på väg i 10 år nu...fniss...
Så sött det blev med den lill akannan o hinken.....vist är det härligt med all inspiration man får här på bloggen?

Ha en härlig helg!
Kram Katarina