måndag 26 december 2011

God fortsättning!!



Hej på er!!

Önskar er alla en god fortsättning på julen :) Här har mysts med släkt och vänner, massor med glögg och julmusik, julklappar och ljus, julmat och godis. Precis som det ska vara med andra ord!!

Lovade er lite bilder från mitt adventshem, och här kommer de äntligen ;)


Välkomna in i min hall! Så här ser det ut när man kommer innanför dörren hemma hos mig. Välkomnande hoppas jag :)


Till höger finns trappen som ni sett förut ;)


Under trappen står en gammal handgjord låda med lite smått och gott i.


Och till vänster mitt stora vitmålade klädskåp som tack och lov sväljer en massa ytterkläder och skor!


På ett litet bord sitter min älskade Nisse <3


Till höger i hallen kommer man in i mitt sovrum. Det gjordes i ordning innan jag flyttade in och har nu en vägg med panel och övriga väggar är vitmålade. Jag trivs otroligt bra där!!


Jag har ett fönster ut mot den inglasade altanen. Den ljuvliga, juliga lampskärmen inhandlade jag på underbara gårdsbutiken Home nr 1.


Över spegeln en egengjord vimpel :)


Detalj på ett gammalt fönster.

Vardagsrum och kök visar jag er en annan dag!

Sonen och jag drar till Stockholm ett par dagar, vi ska mysa lite tillsammans. Döttrarna stannar hemma och vaktar huset :)

God fortsättning till er alla!!
Kraaam Annemari

3 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Ååååå vad fint du har det, otroligt gemytligt, förstår du trivs :)

God fortsättning till dig :)
Stor Kram från Ann-Sofie

Fröken Tindra sa...

Jättemysigt! Hoppas att Stockholm var/är trevligt!
God fortsättning!
Kram!

Home No.1 sa...

Hej Annemari!
vad fint du har fått till det i ditt hus, så mysigt! Jag tycker du skall måla det blåa falurött, det passar den stil du har inne och knyter samman inne/ute!
Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!
Kram Annica.