fredag 25 november 2011

Fredag eller egentligen lördag....

och min trapp är klar!!!!!!

Hej på er!!

Ett par bilder från ett vackert Stockholm först! Utsikt från Södermalm.



Helgen avslutades med Toby Keith på Cirkus....vilken röst han har den mannen!! En uppskattad födelsedagspresent :)


Advent närmar sig med stormsteg och mitt hem är ett stort kaos innan adventspyntat fint hem ;)

Trappen är klar :D Såå nöjd. Hängare för gäster på plats och sonen och jag har fått våran hängare på plats också :) På en annan vägg! Dessa är bara för gäster och pynt ;)





Hade en god och härlig lunchdate idag, tog efterrätten hos Venus choklad och tog mig sedan tid att åka till otroligt myyyyysiga Livsstilsbutiken Home nr 1 i Lerbäck innan jag styrde bilen hemåt och det ångrar jag verkligen inte :D Såå mycket fint!!!!!! Sväng in där om ni har vägarna förbi eller åk dit en dag helt enkelt, det kommer ni inte ångra!!

Nu dags att krypa till sängs, imorgon ska jag baka lussebullar!

Stor kraaaam och Trevlig 1:a Advent till er som kika in här!
Annemari

5 kommentarer:

Skaparglädje sa...

Så fint du har det, trappen blev jättesnygg vitmålad.
Lycka till med baket idag.
Kram!

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Vad fint!

Jättesöta krokar!!
Kram Annica

Johanna sa...

Vad fint det blir! Smart idé med krokarna. Jag börjar hysa lite hopp om att jag nån gång blir klar med min hall och trapp, men det blir nog inte på den här sidan jul =)

Min Skattkammare sa...

Hej vännen!
Så vackert Stockholm är....som lilla Venedig. Jag gillar också sköna countrylåtar, kan tro att det var en upplevelse. :o)
Snygg trappa!
Önskar dig en mysig första advent!
Kram Kicki

designhappens sa...

Fint det blir!Maria