söndag 8 februari 2009

Fynd!

Hej på er!

Imorse när jag vaknade var världen vit.....! Hur mycket jag än längtar till våren tycker jag att nysnö är så vackert. På eftermiddagen tittade solen fram en kort sekund och jag passade på att gå ut och fota lite.


Visst är det en underbar kombination med sol och snö...?!?! Naturen är så vacker i sina olika skepnader.....


Har idag också fotat vad jag köpte på Smultrongården igår. Den var den efterlängtade tidningen Jeanne d´Arc Living. Den var helt underbar och gav så mycket inspiration......började genast rota i garaget och fick fram lite fynd.....vad visar jag en annan dag.


Två små hjärtan fick också följa med hem från Smultrongården.....vad annars med mitt namn ;-) Det vita tyckte barnen såg ut som en marsh-mallow.

På tal om fynd var jag på loppis i lördags, hitttade den här fina duken:


Har ni sett vilket jobb....jag gav 40:- för den. Plus ännu en vit linneduk och lite bestick, men dom måste putsas innan jag kan visa dom.


Så här ser min planering av lökar ut i dagsljus.

Nu är det dags att krypa ner i sängen så man orkar med en vecka till. Sedan blir det sportlov här hos oss! Längtar till dess!!!

Ha en bra vecka!
Kram Annemari

10 kommentarer:

Chatarina sa...

Hejsan!

Men visst är det underbart med snö.

Åh har du fått tag i tidningen Jeanne d´Arc Living. Får ta en sväng till Smultrongården.

Ha det gott
Chatarina

Marie sa...

Snö och sol är helt underbart, men här har jag mest snö. Blir spännande att se vad du hittar i garaget - det kan finnas mycket gömt där, som kan vara bra att ha. Kram och ha en skön vecka.

Mrs Krumelur sa...

Jättefina bilder, vi har massor med snö här hemma med.

Vilka fina fynd du gjort!

Kram Mrs Krumelur

Anonym sa...

Vilka fantastiska vinterbilder du bjuder på :)

Jag utmanar dig.

Kram Åsa

Inspiration i vitt sa...

vackra vita krispiga bilder du visar, snö är såå vackert.
Jag älskar vita broderade dukar och din var jätte fin, mysigt med lökar i terrinen oxå.
Kram på dig/Ingela.

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Hej Annemari

Vilka härliga snöbilder du tagit! Ser så inbjudande ut!!

Oj vad fina saker du handlat, Jag gillar ju hjärtan och duken är ljuvligt söt!

Ha det gott
Kram Annica

Ann-Sofie sa...

Hej Annemari, så fina bilder du bjuder på...önskar dig en fortsatt skön vecka!
Kram från Ann-Sofie

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Hej!!
Vilka härliga vinterbilder.. Åhh va fin din soppterrin är m lökarna i..kram snowwhite-sussie

Sarah sa...

Hej! Vilka ljuvliga bilder du bjuder på! Själv är jag urusel på att blogga som du kanske har märkt, men jag har i alla fall berättat att jag ska vara med på tv (igen) :)... besök min blogg, så får du veta mer =) Kram!

Home No.1 sa...

Hej önskar dig en fin
Alla Hjärtans Dag!!!
Kram Annica.