onsdag 25 juni 2008

Lite smått........

Hej på er!

En litet besök hos min mamma och pappa härom kvällen resulterade i att jag kom hem med en sådan söt liten pall......mamma hade ingen användning för den längre......men det har självklart jag ;-) Dessutom var den ju redan vit.....perfekt!

Den hamnade i matsalen.....funderade en stund på vad som skulle stå på pallen......en lykta hamnade där först. Men så idag när jag tittade på tv i sovrummet (Söderläge, det gillar jag!) så såg jag mitt fina toalettset med kanna och fat i rosa på skåpet i sovrummet.......en present från min syster för många år sedan.....då fick det byta plats..........helt perfekt.......matsalen har ju rosa detaljer.....

Visst har kannan söta detaljer.......älskar den.


Min mamma har jättemycket pioner i sin trädgård....dom är väl bara underbara.....en del doftar ljuvligt.........jag fick med mig en vit pion hem.....den har prytt köksbordet nu.


För övrigt ska jag åka ner och jobba i min systers butik fredag-lördag. Det är Broarnas Dag i Mjölby så vi hoppas vädret blir fint och det kommer mycket folk. Bor ni i närheten och gillar smycken så passa på att komma och fynda.....syrran brukar ha mycket fint till en liten penning på ett marknadsbord utanför sin butik Din Guldsmed, så i så fall.....så ses vi! Själv ska jag nog försöka smita ner till en av mina favoritbutiker...........! Rapport kommer.....om jag lyckas ;-)

Ha en bra vecka!
Kram Vita hjärtan

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken tur att du fick den fina pallen :)
UNDERBART toalettset!!!
Så otroligt fint.

Kramar

Camilla Krona sa...

Hej kusin!
Vilket underbart set, kannan och fatet, jag har altid velat ha ett sånt och ett pottskåp till. Ruggigt avundsjuk är jag på det.
Kram Camilla