torsdag 23 december 2010

En vit jul

Hej igen!!

Igår när jag skulle åka hem från pojkvännen var jag tvungen att hoppa ur bilen igen för att ta ett par kort.....solen sken på allt det vita krispiga och utsikten över Fryken var såå vacker!!


Pojkvännens stora vita hus låg så fint inbäddat i snö och sol :)


Tåget från Karlstad avgick otroligt nog nästan i tid (fanns andra tåg som var flera timmar försenade, så jag kände mig lyckligt lottad!) och när jag kom hem höll Linnéa på att baka.....


....dessa otroligt läckra cup-cakes!! Mmmmm....några av dom är en julklapp till barnens farmor, men några bjuds det kanske på ikväll när våra vänner kommer över o dricker lite glögg och väntar in julafton med oss. Ser jag verkligen fram emot.....!

Önskar er alla en riktigt GOD JUL!!
Kraaaam Annemari

9 kommentarer:

Ett Vitare Hem sa...

Önskar dig en riktigt GOD JUL!!!
Kram/Lena

Skaparglädje sa...

God Jul Annemari!
Kram Anne-Lie!

Marie sa...

Vackra vinterbilder!

Önskar dig en riktigt GOD JUL!

Kram Marie

designhappens sa...

En riktigt God jul till er alla/ kram Maria

Marie sa...

En riktig GOD JUL, både vit, grön och röd. Njut av tid med varandra. Kramar

Ann-Sofie sa...

Vilka härliga bilder och cupcakes, mmmmm!

En riktigt god jul med frid och värme önskar jag dig och de dina!!

KRAM Ann-Sofie

Chatarina sa...

Hejsan!

Vilka härliga vinter bilder du visar o din pojkvänn har ett ur mysigt hus.

Önskar dig en god fortsättning på julen.

Kram Chatarina

Hanna sa...

så fina cupcakes.
hanna

Evatina-beth sa...

Ha en fortsatt skön helg!!
Kram från Eva