onsdag 10 november 2010

Före-efter

Hej på er!

Vet att det är evigheter sedan jag visade några inredningsbilder, men här kommer det lite före-efter bilder. Har tänkt måla mitt köksbord vitt länge, men inte riktigt kommit mig för, men nu är det gjort!!

Så här såg det ut före, älskar bordet, det är ett gammalt slagbord.

Och så här blev det efteråt, såå nöjd blev jag! Hela köket fick sig ett lyft :)


Här är det alldeles vitt ute också, men det blev inga bilder för jag arbetar när det finns dagsljus :) Älskar snö, men att skotta 30 cm tung kramsnö från uppfarten var ingen höjdare, tur jag har snälla barn som hjälpte till!

Ha en fortsatt bra vecka hörrni :)

Kraaaam Annemari

10 kommentarer:

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilken härlig skillnad det blev ju jättefint i vitt!
Ha en fin kväll!
Kram/Lena

Ann-Sofie sa...

Hej Annemari, så härligt att se, vilken skillnad så lite gör, det var ju så fint på före bilden, men ändå blev det sånt lyft....Bubblan vad jag längatr till advent nu :))

Kram

Anonym sa...

Tjingeling
Vad fint det blev... vilken skillnad färg kan göra :O)
Önskar dig en toppen torsdag imorgon
Kram Nina

Skaparglädje sa...

Visst är det härligt när barnen hjälper till.
Ditt köksbord blev mycket finare när du målade det vitt.
Kram Anne-Lie

Anneli sa...

Hejsan.

Vilket härligt kök du har.... det ser så stort ut.

Bordet blev ju jättefint i vitt.
Kul med lite förändring.

Ha det gott,
Kram Anneli.

Fröken Tindra sa...

Vad fint det blev! Lyfte hela köket ser det ut som. Men med det fina köket kan du ju inte bli annat än bra.
Kram!

Chatarina sa...

Men du vad fint det blev. snygg soffa o kryss stolar, så snyggt.

Ha det så gott o trevlig helg

Kram Chatarina

Marie sa...

Väldigt fint bord, och så vet jag att man kan ha det väldigt trevligt runt ditt köksbord också. Snö har vi också mycket av...Kramar

Evatina-beth sa...

Så fint bord. Vi kommer nån gång och testar om det går bra att sitta runt.

Vita hjärtan sa...

Eva: Ni är såå välkomna!!!

Kram Annemari