lördag 9 oktober 2010

Upp och ner...

Hej på er!

Livet är verkligen som en berg-o-dal-bana. Igår otroligt jobbigt, ledsamt....... och idag en förhoppningsvis riktigt härlig kväll! Jag ska nämligen få min födelsedagspresent av pojkvännen ikväll.....


.......... konsert med min store Idol Tomas Ledin!!! Dessutom överraskade pojkvännen och dottern mig igår när de båda dök upp för att hämta mig, hon hade också en biljett!!! "lycka"

Ha en bra lördagskväll ni också! (Även om den inte kan bli så bra som min ;-) )

Kraaaaam Annemari

5 kommentarer:

Marie sa...

Vilken toppenpresent. Kram

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilken underbar present!
Ha en finfin kväll!
Kramis/LenaS

Ann-Sofie sa...

Livet innehåller verkligen alla färger....! Sån fruktansvärd sorg du och dina barn måste gå igenom, så plötsligt, usch vad livet är skört..., stor KRAM!
Men Ledin!!! Gud så kul, att vända blad från den ena dagen till den andra, hoppas du kunde njuta!!

KRAM

Fröken Tindra sa...

Det går upp och ned i livet. Själv skall jag på mormors begravning i morgon. Förstår så väl att du hade en tung fredag!! Hoppas nu att lördagen var desto bättre!! Ledin... Jag blir avundsjuk. =0)
Kram!

Gårdsromantik sa...

Hoppas ni hade en fantastisk kväll - med Ledin! :-)

Kram Maud

<Gårdsromantik-ljuvlig-lantromantik-på-nätet